Szampon zagęszczający włosy COLWAY 200 ml
Opis
1x 07.2024
Szampon zagęszczający włosy COLWAY.
Innowacyjna receptura przeciw wypadaniu włosów z aktywną biologicznie diosminą.
Szampon przeznaczony jest do każdego rodzaju włosów, ale szczególnie do włosów osłabionych i skłonnych do wypadania
Właściwości produktu:
Jeśli Twoje włosy są osłabione i nadmiernie wypadają – zastosuj szampon do włosów autorstwa polskiego wynalazcy, doktora Krzysztofa Słonia.
Jego skuteczność wynika z zastosowania,aktywnej biologicznie formuły diosminy, która stymulując mieszki włosowe, realnie wpływa na proces wzmacniania osłabionych włosów, pobudzając je do intensywnego wzrostu.
Diosminapowoduje skurcz i rozkurcz naczyń krwionośnych w cebulce włosowej – żywej części włosa.
Efektem tego jest wzmożony przepływ krwi w tym obszarze, który przyczynia się do dostarczania większej ilości substancji odżywczych do poszczególnych komórek.
Dzięki temu włosy zostają pobudzone do wzrostu i regeneracji, co powoduje, że wyrastają zdecydowanie silniejsze, zdrowsze i w większej ilości.
Szampon Zagęszczający Włosy COLWAY, w odróżnieniu od innych produktów tego typu na rynku, działa długotrwale:
nie tylko w czasie mycia głowy, ale również po spłukaniu szamponu wodą.
Diosmina jest bowiem zmikronizowanym ciałem stałym, które pozostaje w porach skóry głowy na długo po użyciu szamponu.
Powoduje to lepsze ukrwienie cebulek włosowych, co przekłada się na zmniejszenie ilości wypadających włosów w czasie ich mycia, suszenia i czesania – jest to zauważalne już po 2-3 zastosowaniach produktu.
Na trwały efekt zagęszczenia włosów należy poczekać około 2-3 miesiące – do czasu, gdy wszystkie żywe jeszcze cebulki, jakie posiadamy, wzmocnią się i wydadzą nowy włos, który musi urosnąć.
Dlatego ważna jest systematyczność w stosowaniu Szamponu Zagęszczającego Włosy COLWAY – należy używać go regularnie dwa razy w tygodniu.
Szampon ma łagodną i naturalną recepturę , dzięki czemu nie podrażnia skóry głowy i nie obciąża włosów.
Pojemność 200 ml.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.